Friday 14 October 2011

Da Da Da~

sdah dua hri aq x post...x ingt doe~disbbkn itu...aq akn tambah dua entry hri nihh..!!! hehe...hua..aq

sdiy sbnrnye...,.tpi...enthla...aq sdiy sngt ko...smpi dh tak ley nk tnjuk muka sdih...takley

nangis...huhu...dbbkn itu...aq nk lahirkn kesedihn aq dngan kata2...dh xley cite...sbb msih takde ending

yg memuaskn,...:(


Bismillah...
Dan kini aq semakin terpuruk..
terporosok di jurang yg dlm ..
tak ada yg membantu dn memimpinku..
untuk keluar menghirup udara malam..
oh tuhan mengapa jd seperti ini ?..
bukan ini yg kuinginkan..
kekecewaan, kekesalan, kecemburuan..
rasa iri, dengki, amarah, nafsu & kebingungan..
melainkan suatu sisi yg indah..
saatku bisa membagi diriku dlm dua fasa yg berbeza
jikaku telah salah langkah..
mohon ingatkan aku..
jangan biarkan aku semakin terpuruk sepi..
karna sesungguhnya aku tak tahu apa yg harus kulakukan..

Berjuta Bintang di langit.
Redup diam tak bersorak.
Tiada cahaya mententeramkn hati.
Kesedihan membongkar hati ini.
Suara tangis perlahan mengisi keheningan ini.
Wahai Rembulan,dengarkanlah…
Hanya engkau yang tertinggal disana.
Hati ini sedih di tinggal sahabat..
Persahabatan telah pergi & berpaling.
Temanilah aku agar ku bisa menjaga hati ini.

Semua Terserah padamu aku begini jdinya..
Ku tahu itu sulit bagimu.
Aku bukan yang sempurna..
Bila kau lihat riba, itulah aku.
Namun ku tak mahu untuk di kasihani.
Walaupun ku patut dapat kata kasihan itu.
Biarkanlah aku dengan semua ini.
Kerana ku tahu ku tak layak dalam hal terindah ini.

0 comments: